Untitled-10000

کاغذ خردکن مهر مدل MM-830

Product Highlights

کاغذ خردکن ها در مدلهای گوناگون با توانایی های مختلف برای نیازهای متعددی طراحی و ساخته شده اند.

  • ظرفیت کاغذ: 15 برگ(A4/70gr)
  • قدرت موتور: 330 وات
  • حجم مخزن: 34 لیتر
  • قابلیت خرد کردن:CD/DVD،کارت اعتباری،سوزن منگنه،کلیپس

توضیحات

کاغذ خردکن

آیا تا به حال به این مشکل برخورد کرده اید تا اطلاعاتی را که ثبت نموده اید بخواهید از بین ببرید؟اطلاعاتی که قبلا برای شما اهمیت داشته تا به نحوی ثبت شوند، اما امروز دیگر نیازی به ثبت آنها بر روی کاغذ،لوح فشرده و یا امثال آن نیست. امروزه تمام شرکت های خصوصی یک ولع بزرگ دارند.شرکت هایی مانند اپل،مایکروسافت،گوگل،یاهو،فیس بوک و امثال آن؛ مدام در حال جمع آوری اطلاعات و دسته بندی آنها هستند. خیلی ساده شما می توانید این ولع جمع آوری اطلاعات را در تلفن همراه خود ببینید. اتصال شماره تلفن همراه شما به ایمیل و سپس به اکانت های اینستاگرام،تلگرام،فیس بوک ،توییتر،واتس آپ و کلیه شبکه های اجتماعی دیگر.

درخواست های مکرر گوگل برای ثبت اطلاعات شما به عنوان بک آپ بر روی فضای مجازی، ذخیره دفترچه تلفن، عکس يا فیلم ها،برنامه های نصب شده و… برنامه هایی که پیش از نصب کاملا واضح درخواست دسترسی به اطلاعات شخصی شما را دارند؛این فقط نشان دهنده ولع بالای شرکت های بزرگ و همچنین دولت ها برای جذب اطلاعات است. زیرا موفقیت آنها در عرصه تجارت و یا سیاست کاملا با این ولع بزرگ در ارتباط است. اینکه شما کجا هستید،به کجا می روید،چه کار میکنید،علایق شما چیست،با چه افرادی در تعامل و ارتباط هستید،در چه زمینه ای تحصیل کرده اید،به چه کاری مشغول هستید،در حساب بانکی شما چه مقدار موجودی وجود دارد… همه اینها زنگ هشداری است که به شما بگوید که اطلاعات شما و در مجموع کلیات اطلاعات در این روزگار از چه اهمیت بالایی برخوردار است.

کاغذ خردکن ها در مدلهای گوناگون با توانایی های مختلف برای نیازهای متعددی طراحی و ساته شده اند. کافیست به کارشناسان ما بگویید قصد از میان برداشتن چه نوع اطلاعاتی را دارید. از برگ کاغذ تا لوح فشرده و حتی هارد دیسک ها و فلش مموری ها را به انواع دستگاه هایی بسپارید که برای همین منظور طراحی و ساخته شده اند. چاره کار شما تنها خرید یک کاغذ خردکن است.

کاغذ خردکن وسیله ای است که با بریدن و تغییر شکل دادن کاغذ مانع از بازیابی دوباره آنها می شود. شرکت مهرگستر مفتخر است که دستگاه کاغذ خردکن ایرانی را با کیفیت بالا و کارایی مناسب با نیاز مشتری وارد عرصه بازار کند. کاغذ خردکن ها یک سنسور برای تشخیص ضخامت کاغذ دارند تا از گیر کردن کاغذ یا نپذیرفتن کاغذ توسط دستگاه جلوگیری کنند زیرا اگر بیش از حد کاغذ وارد آنها شود به صورت خودکار خاموش می شوند. کاغذ خردکن ها یک منبع ذخیره انرژی دارند تا در مواقعی که برق قطع می شود بتوان از آنها استفاده کرد.

در ساختار تمامی کاغذ خردکن ها تیغه های چندگانه منظمی وجود دارد که بسته به نوع استفاده،امکان برش کاغذ در جهت های مختلف و با فرم های گوناگون را فراهم کند. اولین قدم در انتخاب و خرید یک کاغذ خردکن مناسب به نوع کاربری افراد و نوع انتظاری که از دستگاه کاغذ خردکن دارند مربوط می شود. کسانی که از این دستگاه استفاده می کنند کاربران خانگی با استفاده های محدود تا کاربران حرفه ای با سطح بالای مدیریتی و امنیتی گسترده گردیده است.

کاغذ خردکن پودری و رشته ای

کاغذ خردکن پودری: مناسب برای سازمانها و اداره جات دولتی،شرکت ها و افراد خصوصی که مدارک بسیار مهمی برای از بین بردن دارند می باشد.

کاغذ خردکن رشته ای: برای کاربران خانگی است و سایز استاندارد برای دهانه ورود کاغذ خردکن رشته ای 22میلیمتر در نظر گرفته شده است.

کاغذ خردکن مهر MM-830

از آنجا که امروزه داده ها و اطلاعات مهمترین سرمایه افراد به حساب می آیند یا باید از آنها به نحوی ایمن محافظت نمود یا در صورت عدم نیاز آنهارا به گونه ای که دست افراد سودجو نیفتد معدوم کرد. این اطلاعات میتواند روی کاغذ، CD، DVD ،فلش یا هارد ذخیره باشد. لذا برای معدوم کردن این اطلاعات به گونه ای که قابل بازیابی نباشند یا باید آنهارا سوزاند(که عملا این کار درمحیط های زندگی امروزی مرسوم نیست) یا باید آنهارا به قطعات ریز تبدیل کرد. لذا برای این کار از دستگاه کاغذ خردکن یا امحا استفاده میشود. کاغذ خردکن مهر MM-830 یکی از وسایلی است که هر شرکتی باید داشته باشد. خرید کاغذ خردکن مهر MM-830 به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر برخورداری از گارانتی معتبر ، مشاوره فنی و صرفه جویی در وقت به تولید ملی نیز کمک کنید و به کیفیت این دستگاه ایرانی نیز پی ببرید.قیمت های معقول و به صرفه دستگاه کاغذ خردکن  مهر MM-830 میتواند هر مصرف کننده ای را مجذوب کند. دستگاه کاغذ خردکن از نظر کاربردی به چهار گروه کلی تقسیم می شود. کاغذ خردکن با کاربری خانگی،اداری،نیمه صنعتی و صنعتی.

مبنای انواع کاغذ خردکن برای خرد کردن کاغذ ظرفیت ورودی آنها خواهد بود. هرچقدر فاصله تیغه ها در برش بالاتر باشد تعداد کمتری کاغذ میتونیم داخل دستگاه بگذاریم، زیرا فاصله تیغه های فولادی به هم نزدیک تر می باشند. ابعاد برش میتواند 6*2 یا 10*2 باشد. واحد برش کاغذ خردکن ها میلی متر است. یکی دیگر از وجه تمایز کاغذ خردکن ها ظرفیت متحرکی یا حجم مخزن آنها است که با واحد لیتر سنجش می شود.

کاغذ خردکن مهر MM-830 و مزایای آن

مزایای استفاده از کاغذ خردکن ساخت ایران با برند مهر این امکان را می دهد تا ما بتوانیم از در دسترس قرارگرفتن اطلاعات سازمانی و یا شخصی خود جلوگیری نماییم. به راحتی میتوان از وارد شدن خسارت های جبران ناپذیر ائم از سرقت اطلاعات و تقلب به سازمان ها و هویت شخصی افراد جلوگیری کرد. دستگاه کاغذ خردکن مهر اسناد کاغذی و غیره را به صورت نوار و یا ذرات ریز تبدیل می نماید به همین دلیل اطلاعات روی کاغذها دیگر قابل تشخیص و سوء استفاده نخواهد بود. معمولا توصیه می شود که تمامی اسناد خصوصی ، اداری ، اسناد مالیاتی ، کارت های اعتباری ، لوح های فشرده حاوی عکس و اطلاعات و اظهارات حساب بانکی و موارد دیگر که می توانند توسط افراد ناباب مورد استفاده قرارگیرند را پس از استفاده توسط دستگاه کاغذ خردکن به صورت خرد شده و غیرقابل استفاده درآورند.

کاغذ خردکن اداری مهر

کاغذ خردکن اداری مهر،بیشترین مصرف را داشته و ابعاد ان به گونه ای است یا در زیر زمین یا در کنار میز قرار میگیرد و بیشترین تنوع را به خود اختصاص می دهد. این دسته از نظر شکل برش کاغذ به دو دسته رشته ای و پودری تقسیم می شوند و کاغذ خردکن های پودری نیز از نظر سطح امنیتی به دو دسته امنیت بالا (سایز برش ریز) و امنیت پایین (سایز برش درشت)تقسیم می شوند. این دسته از کاغذ خردکن های مهر معمولا توانایی خرد کردن منگنه، کلیپس، سوزن ته گرد، CD،DVD را دارند. این نوع کاغذ خردکن سطح امنیتی بالایی دارد و سرعت آن 3 میلی متر در دقیقه میباشد. وزن این کاغذ خردکن 18.75 کیلوگرم میباشد و ظرفیت کاغذ آن 15برگ A4 حدودا 70 گرم است.

تلفن های مشاوره ، پشتیبانی و فروش : 88593028

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ خردکن مهر مدل MM-830”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x